Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
1. Należy dokonać rejestracji i logowania na platformie www.epuap.gov.pl
2. Ze strony głównej platformy ePUAP przejść do zakładki "Katalog Usług" i wyszukać podmiot: Komenda Miejska Policji w Świętochłowicach
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego; 2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:30 – 15:30) do KMP Wydział Prezydialny mieszczącej się w pokoju nr 103 przy ul. Wojska Polskiego 16C w Świętochłowicach na następujących nośnikach danych:
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza KMP w Świętochłowicach - wniosek